11-11-11

Har läst massa om det där i tidningen. Det var bl.a. en numerolog som påstod att det skulle flöda omkring massa energi idag. Hmmm..började jag tänka, men sen tog Lina ner mig på jorden igen när hon påminde mig om att det jämt flödar omkring energi.

Flyget hit till Piteå gick la bra. Dock har jag fortfarande kvar lite av min förkylning, så jag fick skitont i öronen sista halvtimmen. Sen började det även sprida sig till käkbenet, så det var lite jobbigt, men nu gör det inte ont längre, har bara lite lock i ena örat fortfarande. Hoppas att det försvinner snart.

Nu ska jag installera mig i henes lägenhet medan hon är i skolan. Vilket innebär rota igenom alla skåp, äta massa godsaker som jag hittar, sprida resväskan överallt...Haha nädå, lugn nu ;) Men jag har iaf en plaaaaaaan som jag ska skrida till verket och sen ska jag nog kolla lite TV :)

Tjohej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0