Från Mallorca

Jösses den här veckan har varit galet lång. Har hänt så mycket. För att inte tala om det senaste dygnet. Jag bestämde mig nämligen för att inte ta jobbet i fredags, och igår skulle jag vara borta från hotellet. Nu är jag tillbaka från ett långt och trevligt dygn i Palma. Mailade huvudchefen anlednignen till varför jag slutade för jag visste inte om min chef berättat det för honom eller inte. Det hade hon inte så han ringde mig och vi pratade och bestämde att jag ska ge det en chans till. So here i am! :D Vet inte hur mycket jag borde skriva här på bloggen om detta, så det får väl vara bra såhär :P

Men annars så är Mallis nice, och jag gillar Alcudia mer än Palma, der är mycket mysigare här. Fast hostelet jag bodde på söndag-måndag i Palma var BÄST. Glömde mina flip flops där dock men jag ringde dit och de fanns kvar så ägaren ska skicka dem hit till hotellet :) MÅSTE sova nu för här jobbar man galet mycket.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0