we´re nothing like the girls you´ve ever seen before

Vafan ska man gora?
jag borjar fa lite brottom med att borja soka jobb. Men fragan ar, ska man mail massa och hoppas pa de basta, och om jag inte far nagot svar ska jag da bara flytta och leta jobb och bo pa hostel sa lange? Folk sager att det funkar, men jag skulle helst vija ha ett jobb nar jag flyttar.
Sen ar fraga nummer 2: vart? Far jag ett jobb sa flyttar jag salart dit jobbt ar men annars? vet inte ens vad jag vill.
Madrid? Malaga? Marbella? Kanarieoarna? Almuñeca? aaaaah ge mig ett jobb bara sa jag slipper bestamma!!
un brasón

Kommentarer
Postat av: Ak

Flytta till nåt bra ställe tycker jag haha ;)

2011-03-03 @ 16:40:32
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0