venga chica

Det här var inte likt mig! Jag sov till halv 1 i morse. Kom i säng typ strax efter 6 så det var ju med rätta men ändå, jag brukar gå upp typ runt 10. måste stängt av väckarklockan i sömnen, har för mig att jag satte på den.
Sen dess har jag bara suttit vid datan. Även fast det har varit soligt, men har inte känt för att gå ut. Gisela sover säkert och Isabelle är i Malaga. Konstigt nog har jag inte panik för att dagen bara har försvunnit, men lite nytta har jag iaf gjort, jag har sökt massa jobb, så någon borde ju nappa tycker jag. Espero!!! Har bara sökt på restauranger än så länge, barerna här verkar inte ha några hemsidor, bara telefonnummer oh jag vill inte ringa hehe.

På vägen till karnevalplacet så sprang vi på ett gäng killar som hade svensexa, och de följde med oss till krogen. Isabelle kom dit och även min spanska kompis Ismael. Efter ett tag bytte vi nattklubb och när vi skulle gå hem så var det någon som försökte tränga sig vid jackorna som jag försökte knuffa bort, sen såg jag att det råkade vara lilla vaktis. Men han bordej u också stå i kö fan.
Idag mår jag sådär, ont i halsen och huvudet, men det vill försvinna tills ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0