pa-pa-party every day, party every day

Jag kom i tid till skolan idag. YES! Även om det blev ännu en dag där jag nästan somnade, sov väl knapp 3,5 timmar inatt, men vi hade kul iaf, gick på en rockkonsert med 3 spanjorer. Asså så farligt trött är jag egentligen inte, det är bara det att när man sitter och bara lyssnar och ska skriva faller ögonen ihop. Men när vi t.ex. började sjunga på lektionen så blev jag genast pigg. Och efter skolan gick jag, Gisela och Isabelle till Alhambra, det var fint :) och då somnade jag ju inte.
Snart ska jag till Sevillana lektionen och bränna fett, det behövs för jag sitter och käkar världens godaste nötter, honugnsrostade jordnötter :D Efter det ska jagoch Gisela gå och spana in ett salsa ställe hon har hört om=bränna ännu mer fett!

see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0