onsdag = Granada10

shit, jag har snart ätit upp en hel jävla chokladkaka med godis i. Jag ska inte köpa såna saker här, för jag kan inte sluta äta dem, det blir bara all in. Fast det är ju bättre för tänderna så. Jag tror att det är för att jag inte har något skåp här. Hade jag kunnat lägga in chokladkakan i ett skåp hade jag inte sett den ligga där och vilja bli uppäten.

Ikväll blir det party. Ladies night på granada10 as usual. Eller som vanligt och vanligt, har bara varit där 2 eller 3 gånger innan, hehe.

Ibland önskar jag att jag bodde på residentet, de verkar ha värsta sammanhållningen där borta. Och idag är det en kille där som fyller år som ska firas. Kul för dem! Men vi som inte bor där får liksom hänga på efter och möta upp dem på krogen. Lite halvoff sådär, men det funkar så länge man inte är helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0