måste.sova.nu.

helt död! Botellónen igår va kul :) Efter den gick vi till en hemmafest, eller fest och fest, det var bara 3 personer där haha. Sen så blev det vidare till någon nattklubb. Och jag hängde bara av mig jackan på ett ställe, och nattklubben var stor, så fråga mig inte hur jag kunde hitta den. haha, det var rätt kul, för jag hade ingen aning om var den var, och ändå när jag letade efter den så j´gick jag raka vägen helt rätt på en gång, hahah. Female intuition ;) Hade lämnat kameran och allt i den, smartskalle som jag är men allt va kvar :)
Det blev inte mycket sömn inatt alls. Har legat ute i parken och solat och tagit det lugnt typ hela dagen, gäller ju att ta vara på solen när den är här ;)

ikväll så ska våran vän José göra paella åt oss hemma hos Gisela. Från början var det typ massa folk som skulle va med, men nu har det slutat med att det är jag, Gisela, Sam, Chen, Jose och några kompisar till honom :P
är egentligen inte sugen på att göra något alls,  är alldeles för bakis, men jag kanske ändrar mig, hoppas bara inte vi ska gå ut sen, men det ska vi säkert..........

nu ska jag ta lite siesta och hoppas att jag hinner sova innan Gisela ringer dit mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0