hemmafest

Jag haaaaaaaaaaaaaatar när jag sover bort dagarna, hemma gör jag inte det även om jag har varit ute. Får så dåligt samvete. I början här fick jag inte det, men nu börjar det komma. Det har regnat idag så jag försöker övertala mig själv att det inte gör något, men det går sådär haha. Senare ska vi iaf till parque de sciensias så jag kommer göra nåt vettigt idag.

Igår slutade det med att jag och Gisela hamnade på en hemmafest i en lägenhet. Den var skitnice! Eller egentligen var den kanske som en vanlig fräsh svensk lägenhet, men jag har vant mig med standarden här så den kändes lyxig! Det var lite för många tjejer där bara..Spanska tjejer är såhär: De sitter i soffan och ser dryga ut och tar ingen kontakt, men om man själv börjar prata med dem är de jättetrevliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :P roliga tjejer då

2011-03-16 @ 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0