Hej folket

vet inte vad det är med mig. Jag längtar hem och är egentligen inte alls taggad på att festa idag. Skulle inte tacka nej till att sitta och kolla på melodifestivalen och äta godis med mami och papi. Kollade flygbiljetter hem och sådär idag till och med. De jävla restaurangerna vägrar ju svara. Men nästa helg ska vi kanske till Malaga så då ska jag gå och lämna dem personligen, cara a cara. Ett problem är bara att på ansökan så är spanskan ändå rätt bra så om de bara får det på mailen så kommer de tro att jag är bra på spanska. Men när jag går till dem så kommer de märka hur bra/dålig jag är. Typiskt! Fast alla säger att det är bättre att gå och lämna in personligen så jag får väl lita på det.

Kommentarer
Postat av: L

kollade du på flyg för en liten minitripp hem eller för resan hem när du är klar eller för nåt annat?

2011-03-16 @ 11:10:03
Postat av: Linda

resan hem när jag är klar.

bokat och klart nu!;)

2011-03-17 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0