fúúúúúútbol!

Hela Granada är i en bra stämning idag. Fotbollslandslager kommer hit och ska spela mot tjeckien eller nåt annat land (har ingen koll). Så ett ställe här har feta aktiviteterna på g. Eller jag har inte varit där en, men ska dit efter skolan. Carmen visade iaf mig lite grejer hon hade gjort. Och igår kväll va folk också galna och gick omkring med spanienhattar och ville att man skulle köpa spanien-saker. Hihi :) Om jag dvs. inte är helt ute och cyklar och har fattat allt fel hehe. Undrar hur det kommer låta inatt om Spanien vinner. Skulle vilja gå och se på matchen men alla biljetter har varit slutsålda ett tag och det är nog även för dyrt för mig som lever på bidrag.
Undrar om Fernando Torres spelar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0