bronzearme

Är inte på humör för att skriva längre...think i know why...trodde aldrig jag skulle sakna något som jag brukar hata, men som man säger, man vet inte hur mycket något betyder förän det är borta. Ska börja tänka på det och uppskatta allt istället!

Men men, lite annat nu då, vädret är brrrrrra! Väderprognosen säger jämt att det ska vara mulet och regnigt här, men de ljuger, har varit bra väder sen i helgen. Me gusta! :D
Igår spenderades kvällen på en bar med lite nya bekanta. Trodde att jag visste typ vilka som gick i skolan, för jag ser jämt samma personser, men igår var det 2 helt nya ansikten som jag aldrig hade sett innan. Isländskan hade varit här i 5 veckor och italienskan sen december. Weird! Undrar hur många andra sjyssta som finns i Don Quijote.

Nu ska jag ta och göra min läxa, ska skriva en berättelse i dåtid, med 5 spanska uttryck. Den ska handla om en boxare som vill gå upp en viktklass. Hasta basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0