ayeeeeh

Det blev riktigt kul igår faktiskt! Är så glad att jag gick!
Fick lite brottom så han inte direkt fixa håret eller nåt, bara slängde på mig smink och kläder och gick och mötte Liseanne och vi gick och mööte Sam vid Burger King och sen gick vi till residentet för att fira killen som fyllde år. Först gick vi till en chupeteria, där ALLA shots kostar 1 euro, finns 90 att välja mellan. Sen gick vi till Granada10. Och där var Giovanni som har flyttat till Sevilla, han kom hem för att fira födelsedagsbarnet.
Det är tråkigt att han har flyttat, för han var så himla bra.

Förresten så har jag färgat ögonbrynen! Igår efter skolan så skulle Gisela färga ögonfransar och bryn så jag gjorde det med. På ögonfransarna syns det typ inte, men ögonbrynen ja! Våran lärare kommer säkert kommentera det idag och jag kommer bli röd i ansiktet, haha. Jag ser nog inte mer svensk ut med mörka ögonbryn, men jag tycker det blev bra :)


aquíííííí! såhär ser mina nya ögonbryn ut. punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0