ayeeeeeh

JODER va svårt det ska va att att hitta en lägenhet i Fuengirola då!!! Får ju inga svar, vill de ha nån som hyr deras rum eller? Fast det lättaste ska typ vara att fixa det på plats, men ändå...då måste jag betala hostel för jag vet inte hur lång tid det tar innan man får något. Och det dumma är att jag typ råkade säga att jag har 2 lägenheter  Fuengirola som jag kan bo i. Eller jag sa inte det, men han frågade om jag hade tänkt bo i malaga eller Fuengirola, då sa jag Fuengirola och han frågade om jag hade någonstans där där jag kunde bo, och då började jag tänka högt och han fattade det som att jag kände 2 st med lägenhet här och då visste jag inte hur jag skulle rätta till det, hehe. Men det är nog ingen stor grej, bara säga att de flyttade eller nåt.

snart är det skolish! Gött när man bara har sovit 3 timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0