Ai ai ai

Städerskan i skolan är världens gulligaste. Mina ballerina var jätteskitiga så jag frågade henne om hon hade något klor eller blekningsmedel (giselas idé jag kan egentligen inte sånt hehe ;) ) men hon sa att det var lättare om hon tog dem och tvättade dem åt mig :D Det kommer va jobbigt hemma sen när jag är så van att få allt tvättat en gång i veckan och sen inlagt på mitt rum och få frukost, lunch och middag serverat, hehe :P

Snart ska vi till Palacio del congreso för att se på fotboll och supa lite med folket. Fast jag ska inte dricka så mycket för jag vill inte se ut som skit imorgon i Malaga när jag ska söka jobb. Fast ölen kostar visst bara 1 euro...Fast jag är alltid snygg så whatever ;) Nu ska jag och Anica föra. hehe dubbelmoral :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0