yeeeeah!

DJ Linda is in thaa house! Vi var 4 man kort idag på kvälls skiftet, så det var bara jag, Malin och Irene som jobbade. Det var för lite för man måste typ vara minst 4, plus att ingen av dem som kan DJa var där.  men Andy kom och hjälpte oss med att vara maskott, sen åkte han. Jag och Malin dansade minidiscot själva. Det gick sådär för ingen av oss kan danserna till 100% men fan va kul det var asså! Särskillt när Andy kom ut som Bufo, asså HAHA! Sen ville Irene verkligen inte vara DJ så jag sa att jag kunde vara det för jag ville inte vara showhost. Win-win liksom. Det gick rätt bra, några missar bara, men de som hade showen tyckte att jag var duktig för att vara första gången :) Är fett stolt över oss att vi klarade oss på vara 3 utan chef eller någon som kan om tekniken. Även fast elen slutade fungera så klarade vi oss, för servicio tecnico kom och hjälpte till.

En konstig grej är att min chef ringde mig och frågade om jag kunde fråga om Chris kunde jobba, varför ringde hon inte själv? Eller iaf till Irene som är andre chef. Sen under showen smsade hon mig och frågade om allt gick bra, liksom varför mig när andre chefen var där? Jag är liksom näst nyast på det här stället.

Idag på eftermiddagen så var Nina sjuk så jag fick ta hennes sportpass. Så först spelade jag beachvolleyboll en timme och sen fotboll en timme. Jag svettades söndeeer! Men kul var det! På fotbollen så var det med 2 fett snygga danskar med. De frågade om jag skulle ha fotbollen varje dag. Men förmodligen imorgon med! :D

men men men men nu måste jag faktiskt sova. så god natt på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0