what we aim for

Har massa blåmärken på benen från fotbollen igår. Det var bl.a. en norsk kille på typ 20-22 år som sköt ett stenhårt skott när jag stod i mål, och jag räddade bollen. Sen kom han till mig för han märkte typ att det gjorde fett ont och bah nu sköt jag med vänster fot, så var glad att jag inte sköt med höger. Det lät typ som att han ville skryta om hur hårt han kan skjuta. Jag gillar inte den killen så mycket, och jag tror inte han gillar mig heller för han vill typ göra alltding fett seriöst, men till exempel när vi spelade beachvolleyboll så kom han efter en halvtimme och hoppade in. Och innan han kom hade vi bara spelat utan att räkna poäng, men han gick inte med på att vi körde så. Och en annan gång när vi spelade fotboll så kom bollen över på andra planen, så jag skulle springa och hämta en nyckel till dörren, men då började han klättra över så jag struntade i det. När han hoppade ner gjorde han illa foten så då frågade han varför hämtade du inte nyckeln för? Jag bah för du klättrade ju över. En del gäster är bra påfrestande.

Undrar om jag ska va i BUFOklubben eller ha sporten sen när vi börjar igen. Saknar faktiskt kidsen, men jag vill spela fotboll vid 4!!! Peter frågade om jag skulle göra det. Fast även om jag inte har sporten kanske jag kan spela ändå om det är lugnt i barnklubben :P

Skulle lägga in en bild men internet är för segt, en annan gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0