varmt!

God kväller! Cheyenne ska ut idag. Är anvundsjuk på henne, vill gå ut mer. Men eftersom vi måste ta taxi för det finns inget annat alternativ så har jag inte råd :/ Men hon är ju praktikant så det är typ lite annorlunda för henne, inte lika allvarligt. På fredag är det midsommar och då ska vi iaf ut och FIRA! Hoppas jag. Vi ska ut med hotelldirektören efter jobbet men jag hoppas vi inte behöver dras med honom på twister hela natten, för det stället är inte så jättekul :p

Vi har en galen tjej här på hotellet som ska vara här i lite mer än 2 veckor. Igår under cabarén och idag under minidiscott hon bah HEJ LINDA!!!! LINDA! LINDA! LINDA! HEEEEJ!
asså hahah kunde typ inte hålla mig från att skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0