night time!

Fan va gott med lite sällskap! Sitter ensam i receptionen vid Internet men Mallan kommer om un momento! :D

Ingen cabare hade vi idag, det var jättebra, kan tänka mig en som hade skrattat ihjäl sig åt oss om vi hade haft den, hehe.  Fast anledningen till att den va inställd är för att en i teamet ligger på sjukhuset, så det är ju inte så kul. Iaf så hade vi en Barin-Battle istället och det enda jag behövde göra var att gå runt och se glad ut. Softish.

Fotbollen idag var great, gjorde flera mål! Men hade världens bästa fotbollsspelare på mitt lag så inte så konstigt :) De jobbartröjorna vi har är verkligen inte sportvänliga. Tog ny tröja i morse och måste tvätta den nu, för den blev seriöst blöt av svett av alla sporter. Rätt nasty, hehe.

Undrar om det går något virus här, för typ alla är sjuka, först jag, sen Chey, sen Nina och nu Irene och kanske Chris om han inte hittar på ;P Bara Malin och Ellen kvar. Chey hade förresten städat vårat rum när jag kom tillbaka från kvällspasset, så nu är det jättefint där, ska försöka hålla det så :) Hon hade till och med köpt städgrejer på supermarketen, duktig tjej de där ;D

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0