Tisdag

Det är massa sjuka nu, så det blir typ dubbelt så mycket jobb! Blev ingen childrens day för mig idag, för jag fick ta teenysarnas aktiviteter i stället, Jag hade inga teenysar till baseboll, men peter, ena dansken, var på fotbollsplanen, så vi spelade fotboll en timme och han försökte lära mig lite trix och sånt. underbart! så efter rasten ska jag ha vattenpolo. Och efter det ska jag och Chris ha fotboll tillsammans, och gissa vem som sa till mig att han skulle komma och spela? :D iiiiiiih! Måste fixa ett bättre pokerface! haha.

Just nu sitter jag och Chris vid datorerna, det är bara vi som har rast, för alla andra jobbar 10-16 idag, så vi kommer typ vara själva efter klockan 4. Niiice! Chris har typ bestämt sig för att sluta nu :( Han berättade det för våran chef idag, det har varit hemligt innan så har inte sagt något här heller. Men fan jag vill inte det! Kommer suga och bli så tomt utan honom, och det kommer bara bli tjejer i vårat team, kul! Undrar om de kommer hitta någon annan att anställa.

Nu har jag nog inte så mycket mer att säga för tillfället, förutom att det blir ingen cabaré ikväll för Nina är inte här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0