snurre

nu funkar inte internet pa min dator igen, sa anvander Shys dator, den ar hollandsk, sa lite svart ar det for tangenterna ar pa andra stallen.

Idag dansade jag och Irene mini-disco, det ar faktiskt ratt kul, battre an att vara maskott eller dansa framfor scenen med barnen. Jag har ju inte heller hunnit trottna pa alla latar an heller.

Annars har det varit en bra dag idag, vi hade vattenkrig med barnen pa dagen och pa kvallen spelade jag och Christopher fotboll med teenysar. :) Hela vekan har faktiskt varit bra for vi har skrattat sa mycket hela veckan :) Tummen upp!

Imorgon ar det fredag sa det ar bara en dag kvar tills vi ar lediga! Hallelujah! Vet inte om jag ska till Palma eller inte, skulle vilja till beachen men vill ocksa hamta mina flippetiflopps som jag glomde pa hostelet nar jag var dar, far se hur trott jag ar efter imorgon nar vi ska dansa garnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0