pro!

Jag har tappat bort min nyckel :/ Som tur är fick jag och Shyenne en kopia av våran nyckel idag så vi kunde komm ain i rummet ändå. Men jag MÅSTE hitta den, annars kommer de typ bah nu när du har tappat bort nyckeln kostar det 50 euro. Fan heller! Förhoppningsvis ligger den i miniklubben. Jag fattar inte att saker bara kan försvinna sådär. Ena stunden har man dem, sen är det en minneslucka och sen har man dem inte längre. Har letat på alla ställen där de kan vara men den är ingenstans. och om jag tappade den på golvet när jag skulle lägga den i väskan borde det ha låtit. irri big time!

Idag var det childrensday så vi i mini och maxi klubben jobbar från 10-16 (utan paus) så sen gick vi till stranden och solade gärnet, fast fick inte så mycket färg för solen va inte så stark då tror jag, men vattnet var iad jätteskönt :D sen fick jag dansa minidisco, får jämt panik innan varje låt för jag känner aldrig igen introna så jag har ingen aning om hur dansen ska gå, men det gick rätt bra iaf förutom att Chris typ stod och skrattade åt mig. Och sen var det töntcabarén som typ gick sämre än förra gången för vi har bara övat danserna en gång den här veckan, plus att tjejen som står längst fram är helt utan taktkänsla och gör typ fel, och jag kan inte dansen så jättebra men hon är den enda jag kan kolla på så jag kommer av mig, så jag började typ garva åt mig själv för det måste se sämst ut när det är en längst fram som dansar helt ur takt och 2 bakom henne som ser helt lost ut xD

ska nog sova snart. Hade egentligen tänkt att jag skulle ut och springa i morgon bitti men kommer inte palla, jag och Irene ska springa istället på torsdag :)

puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0