Palma de Mallorca

Idag har jag varit i Palma med Andy (han som jobbar i den tyska barnklubben bredvid min) och 2 kompisar till honom. De hade hyrt bil så jag hänkade på. Först var det lite segt för shoppingcentrumet var stängt, det hade siesta så det var bara alla turistaffärer som va öppna. Så vi åkte och hämtade mina flippflopps (guuuud vad jag har saknat dem!!) ÄNTLIGEN! och sen visade Andy oss FETA partystället. Det är där jag hör hemma kände jag! Inte här i Playa de Muro långt från allt. Asså det var sån galen stämning där, skitkul! Ville berätta för Malin att vi måste åka dit, men hon va inte hemma , och det är hon typ fortfarande inte.




Igår så blev det en lugn fredagkväll, skulle ut men det blev lite tråkigt strul så..Så jag blev sur och gick och satte mig vid datan i receptionen. Men då kom en av gästerna på hotellet och satte sig vid mig. Jag funderar på om han är kriminell asså, för han hade värsta bling bling kedjorna och jobbade med "försäljning". Hehe. Han hade typ släpat med sig en stol till sitt rum ända från staden bredvid för några dagar sen, och vi bärde in den till mitt rum istället för jag och Shy behövde verkligen en till stol, för han åkte ändå i morse och hade inte fårr plats med den i resväskan. Jag önskar verkligen att jag hade fått se Shyennes ansiktsuttryck när hon vaknade upp och det stod en stol där, asså hahhaa xD Fast jag hoppas verkligen inte att nån annan än mina kompisar får reda på det, för vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela i så fall :P


haha strypbilden! Fick typ ingen luft, men det här är iaf Ari, Chris och jag :)
pussar från Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0