nån gång måste vara den första, tyvär

Den här veckan har varit lite konstig, mycket gråt...tycker inte om det för vet aldrig vad jag ska säga.

Men det har varit kul också. Jag och Malin höll ju i midsommarfirandet igår så vi gjorde kransar och midsommarstång. Men sen hade vi inte fått någon midsommarmusik så vi fick sjunga själva med alla vi dansade med. När vi skulle sjunga eländigt snår sjöng alla "så går vi runt i en eländig buske" har aldrig hört det förut :P

Sen på kvällen gick vi ju ut med direktören, sen gick vi till ett beachparty och sen till cheers och idag har vi varit ett gäng på stranden i alcudia typ hela dagen så är fett zeeeeg. Imorgon är jag showhost igen, vill verkligen inte vara det, det var ingenting jag skrev på för att vara när jag tog jobbet! Och de berättade det inte heller, men jag menar att stå på en scen och prata inför massa folk är en ganska stor grej som de borde berätta, tycker jag.

Nu ska jag sova om jag kan, hörs! Saknar er alla där hemma mycket!!!




Kommentarer
Postat av: Abzzzzzzzz

VAAA!!!?????! säger man eländigt snår!! Jag har alltid sagt enebärs snår xD xD hahhhahahahahahah

2011-07-03 @ 10:40:02
Postat av: abzzzzzzzz2

hahahha, jag vet inte, det är så jag har sjungit i alla år xD

2011-07-03 @ 14:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0