mira que loca!

hehe snacka om att man blir behandlad annorlunda av kyparna när man inte har arbetskläderna på sig. När jag gick förbi dem i källaren så dom bah wow vilka ben!! Maradona! Guapa! busvissling mm. Känner de inte igen en eller är man otroligt ful i arbetskläderna eller är det status att ha vanliga kläder på sig även om det är mjukisshorts eller vad? :P

Direktören gick precis förbi. Trevlig prick det där. Det känns som att alla Ellen (min ena chef)säger är otrevliga och så tycker jag är jättetrevliga. Bl.a. har hon sagt att direktören ser allt så att man måste se upp med allt man gör men varje gång jag har sett honom har han varit glad och trevlig. Fast han låter oss ju inte använda internet innan vi slutar eller gymet, men jag ska fråga honom en dag och försöka övertala honom :P
Och sen var det ett gäng som skulle göra en show här som hon sa var asdryga och bara armbågar sig fram och föser undan alla i sin väg men de var också fett snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0