Måndag

Fick låna Chris dator, för internet funkar på hans men inte på min. Så nu får jag användning av mina apple kunskaper hehe. Jag trivs bättre och bättre här, har bara ett litet problem.

Idag hade jag Malin och Irene minidisco i vattnet. I början joinade inga barn så vi 3 stod där som fån och dansade. Alla vuxna typ garvade och några filmade till och med, men det var skitkul iaf. Imorgon åker mina favorit barn hem. Jag och Malin har fått massa beröm från föräldrar att vi är asduktiga :D

Imorgon ska jag vara med i cabaretn (?) Jag och Malin ska vara med på introdansen som vi bara har fått 2 repetioner på, kan den typ inte ens helt, sen ska jag vara med i en klappakt som jag typ kan och så sk jag vara en person med en fågel på axeln, fick veta det idag och typ ha repetion i 30 min, sen ska jag kunna det till imorgon när det är teamets egen cabaret. Asså haha, jag kommer säkert göra fel men det är fan inte mitt fel. de förväntar sig typ att man ska kunna saker utan att ens ha fått instruktioner här ibland. Men cabaretn är typ då dålig så den blir roligare om jag gör fel, hah.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0