lite lagom full

Hallelåja!! Min solbränn a jag fick idag har typ blivit samtalsämne på hela hotellet, bara för att jag är räd, men jag kommer bli brun imorgon. Idag kom det en praktikant hit som jag måstge dela rum med i 3 månader. Hon är iaf 19, och inte 15 som jag var lite rädd för och hon verkar kul :) Sheyenne från Holland.

Igår var vi ute, hade inte tränkt att dra ut för har inga oengar och var piss trött, men malin och Chris mer eller mindre tvingade mig, men det var bra för vi hade askul! Är så glad att de jobbar här, seriöst, skulle vara så tråkigt utan dem.

Här ska ni få lite bilder :D :


gud det är fett segt att ladda upp bilder här så de här får räcka, , våra maskotar Katty och BUFO :D

puss måste sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0