Linda

Hej!
Idag ska jag lägga mig tidigt. Har ont i halsen och är förkyld så måste vila. Jag och Chris tränade både igår och idag innan jobbet. Men inte imorgon.
Jag var showhost igår. Så innan showen stod jag på scenen och skulle presentera och hälsa välkommna på engelska, spanska, tyska och svenska. Gick sådär, var nervös och kunde inte tänka så jag typ blandade ihop språken och hade ingen aning om vad av alla saker jag hade sagt, haha. Outror (det efter showen) gick bättre, fick lite hjälp av en kille från showen och hade lite mer koll. Fick asmycket applåder sen hehe :P

Idag spelade vi vattenbasket med kidsen, det var kul, skönt att få vara i vattnet för en gångs skull! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0