is a house really a home when your love ones are gone?

Är så sjukt trött, vet inte varför men i feel like shit. Jag gick ändå till baren idag efter jobbet, bara för att jag är skyldig Chris 3 öl, men så betalar idioten själv ändå.

Och ibland fattar jag inte hur vissa tänker, är man snäll eller gör rätt tas det för givet och uppskattas inte alls, men gör man minsta lilla felsteg ska det klagas och klagas och tryckas ner. Men fuck that! Jag vet att jag gör ett bra jobb och att barnen gillar mig och föräldrar har sagt att de tycker vi i miniklubben gör ett jättebra jobb. Så jag tänker inte lyssna på nån som inte vet vad den snackar om.

Min roomie drog ut idag till alcudia, fattar inte hur hon pallar, eller jo det fattar jag, men hur hade hon tänkt orka med morgondagen? Jag måste lära henne engelska för det funkar inte om hon bara ska säga "yesh" hela tiden, okej till oss, men hon kan inte säga det till föräldrarna, tänk om någon förälder säger att deras barn är superallergisk eller nåt. Näe, skulle inte vara bra.

Anyway nu ska jag sova, längtar redan efter frukosten! :P

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0