inte ny vecka än

Idag har 2 stycken personern frågat mig var deras rum är. Men om jag får ett rumsnummer så har jag ändå ingen aning om i vilket av husen eller vilken våning det ligger på :P

Idag blir det ingen beach på rasten, fick tillräckligt med sol igår, mina ögon var typ alldeles torra fast att jag använde solglasögon.

Det är fett segt på söndagar, det är som måndagarna hemma, man är astrött och seg. Fast istället för att ha varit ledig 2 dagar har man bara varit ledig en. Om jag kommer behöva vara showhost varje söndag kommer söndagar bli den dag jag gillar minst!!
Man hinner aldrig riktigt vila upp sig här, för man hinner inte sova så mycket under veckodagarna, sen går vi ut på fredagar och går upp hyfsat tidigt på lördagar för vill inte sova bort hela dagen. Och så går det runt så vecka efter vecka, men jag överlever :)

Kanske vaknar till sen när vi börjar igen och har vattenminidisco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0