hola maracola

Så fort man är trevlig så tror killar att man är intresserad. Fattar inte grejen och det är bara dumt. seriöst.

Är så sjuuukt trött! jag har sovit typ 3-5 timmar de 3 senaste dagarna, och man har ingen tid att vila upp sig på här heller. Jag jobbar söndeer!

Men aja, jag ska börja träna, NU. Imorgon ska jag, Chris och kanske Malin springa till banken och fixa lite saker, måste öppna mitt konto så jag kan komma åt mina pengar. Och sen ska jag personligen gå till direktören och fråga om vi kan få använda gymmet.
Ikväll när vi jobbade var jag spark maskotten. har jag inte varit förut, han hade fan rätt skön dräkt. Men showen gick uruselt, för det var så lite tid mellan alla saker så typ ingen han göra det de skulle oh försvinna innan nästa kom. Måste sett jävligt rörigt ut för dem som kollade på. Sen backstage var det 2 barn som bara stod och jag visste inte om de skulle vara med ute på scenen eller inte, så jag körde ut dem för tyckte så synd om dem om de bara stod där fast de skulle varit med ännu mer, och allt var ändå så B ändå. Imorgon är jag ledig från kvällsskiftet, YES! Fast det finns typ inget att göra då egentligen.

Fick en rumskamrat igårkväll, kommer bli lite plats i rummet. Hon är söt och så, men hon suger på engelska, kan typ ingenting. Så det är jämt jag som måste prata och hon bara håller med, ibland tror jag inte att hon förstår vad jag säger, utan bara håller med. hehe. Det ska komma en till entertainer som är sommarentertainer, jag hoppas det är en kille, annars kommer det här stället gå under i början av september.


här är jag och malin som katty och B.U.F.O :)

Ha det bra i soliga sverige! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0