**

Dt börjar bli för varmt här, några gäster sa att det skulle bli 38 grader i morgon. Det vore ju skönt med tanke på att vi ska ha vattenkrig imorgon. Men jag har blivit förkyld och ont i halsen så min näsa bara rinner, så då är det lite jobbigt om det är så varmt!

Jag har typ börjat förstå tyska. Även om jag inte fattar ett ord av vad som sägs när barnen pratar fattar jag ändå vad de vill, förstår inte riktigt hur det går till, men bra är det iaf.

Idag har vi våran cabarét, orkar inte, det är ingen av oss som vill ha den så varför tar de inte bara bort den? Förra gången var det en gäst som hade frågat Chris dagen efter vad fan det var för show som hade varit dagen innan. Så dålig är den haha!

vill inte vara sjuuuuuuuuk! Gör mig frisk nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0