==

Shuba!! Kom precis på att jag inte har bäddat min säng än, måste göra det sen när jag ska sova. Jobbigt!

Efterjobbet tog vi (jag, Malin och Chris) en afterwork, har gjort det några dagar nu men ska inte göra de till en vana för jag har inte råd och jag ska försöka bli fett fit!

Jag och Malin måste sluta göra bort oss exakt hela tiden, asså haha. idag efter showen så skulle vi sätta upp nya backdrops (typ plancher) och så satte vi upp exakt samma som de hade tagit ner. Såna saker händer oss exakt hela tiden :P

Igår hade vi ju cabaret. Gick rätt bra, fast glömde lite saker på fågelakten men publiken visste ändå inte hur den skulle vara så whatever. Jag tyckte faktiskt att det var lite kul. Imorgon ska jag och Irene dansa minidisco. Första gången jag gör det utan att vara maskoten. Så då ska jag dansa hela och inte bara sista sången. Tur att Irene är där så jag kan följa henne för jag kan inte riktigt danserna än.

Snart måste jag köpa tvättmedel, men pallar inte köpa både till färgade och vita kläder. Men antingen så kan man använda vitt medel till färgkläder eller tvärt om, kommer inte ihåg vilket som är rätt. Någon som vet?

Nu borde jag verkligen sovaaa!! Hoppas på solsken imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: LLLLLL

i vitt medel är det väl lite blekmedel har jag för mig. Jag kör färgtvätt till allt och det har funkat hittills :D

2011-06-13 @ 17:44:19
Postat av: Linda

det är helt rätt! köpte ett medel idag :D

2011-06-13 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0