buse!

Hej hej hej!
Har mitt kvällsshift off idag :D Så sitter vid internet nu. Egentligen får jag inte det, men jag tog källarvägen från huset där jag bor till tvättstugan så ingen ser mig. De i recpetionen kommer aldrig ner hit, direktören är inte här och mina chefer dansar minidisco. 100%säkert, nice! Så nu har jag skypat med min bror och pappa :) <3 Fast har nästan ingen mottagning alls så man kunde inte höra så bra.

Nu har jag ett bankkonto och kan använda min lön jag har fått för min första arbetsdag!!! :D Shohooo! Jag och Chris sprang till banken imorse, det var typ 3 km och han sprang som en madman och vägrade sakta ner, så hela min kropp är helt slut. Men vi ska iaf försöka springa 2 dagar i veckan, fast jag tycker vi ska springa 3.

Såg nu att jag hade lagt upp samma bild i 2 inlägg, trodde inte bilden hade kommit upp i det första för jag somnade typ medan den höll på att ladda upp så jag avbröt, men det funkade tydligen ändå.

Idag blev jag fett sur på ena chefen, för jag, Chris och Shy kom en minut försent så chefen bah she's 46. jag bah perdona. sen kom andra chefen typ 3 minuter efter oss men till henne sa hon precis ingenting. Fattar inte, man kan inte hålla på som man vill bara för att man är chef.

Jag skulle tvätta nu för jag har köpt tvättmedel men så funkar inte maskinerna, bra liksom.

Idag fick var det feta efterrättsbuffén! Godis, choklad, körsbär, jordgubbar, tårta, ostar, kex. Hoppas det är så fler gånger!! Det var jättegott!

Asså nu när jag inte kan uppdatera blir mina inlägg typ fett tråkiga för då kommer allt på en gång så jag måste typ spalta upp det. Så kan ju lika gärna spalta upp en sak till:

Det har kommit en ny livvakt hit som är SNYGG!!!

Aja nu måste jag drrrrra härifrån för minidiscot är snart slut och då kanske de kommer hit nån. see you!


Här är de bästa på hela viva bahia, fan va tråkigt det skulle vara här om de inte var här! snyft snyft hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0