B.U.F.O s födelsedag

Idag är det BUFOs birthday, så i morse bakade vi kakor. Det var en annan kökschef idag än han som brukar hjälpa oss med ingredienserna och så, och han som var nu var jätteohjälpsam och tyckte typ bara att vi var ivägen. Den andra chefen brukar veta hur han ska göra med kakorna, men han som var nu frågade och jag vågade typ inte säga att jaginte visste för då skulle han säkert bara bli sur, så jag bah sa 200 grader i 30 minuter. Först sa jag 40, men sen ändrade jag. Hoppas de inte blir för brända bara! Och jag råkade slänga florsockret som vi ska ha på, men vi brukar inte använda det ändå så.

Aja, blir kakorna misslyckade har vi iaf tårtan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0