Break it!

Har rast, nice. Och ikväll har jag mitt shift off woop woop! Men det ska jag nog ägna åt att typ tvätta, sopa lite på golvet som är fullt av sand, sova och sen skypa. Jag och Irene var ut och gick en strandpromenad i morse. Var så sjukt trött, hade sovit typ 6 timmar. Fattar inte hur jag klarade att sova 5-6 timmar VARJE dag när jag jobbade på Annas. Kommer iof ihåg att det var jobbigt i början men att jag vande mig. Kommer uppskatta sååå mycket att vara ledig 2 dagar i veckan istället för 1 när jag kommer hem. Hoppas bara att jag får något jobb så att jag kan uppskatta det innan jag vänjer mig tillbaka. Kanske borde börja kolla på jobb redan nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan jobba på posten som jag!!! Du kommer få jobb DIRR, du har ju körkort och posten är fett underbenannad :)

2011-07-03 @ 10:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0