bara massor utav sport!

Fick ta sportaktiviteterna på eftermiddagen idag också. Beachvolleyboll, fotboll och sen tennis. Den tröjan vi har är inte sportvänlig, blev typ helt blöt asså! Men det var skitkul. Danskarna var med på fotbollen idag med. OMG jag dööööööör!! Är typ kär på riktigt. Det dumma är att de åker hem på fredag, så de kommer rinte kunna gå ut med oss på fredag. Annars hade jag frågat! Synd att de är gäster..Danskar är nog det snyggaste folket på jorden, de är faktiskt i överlag snygga.

Åh vad jag hoppas att jag får ta fobollen imorgon med, men säkert inte, om inte Chris är sjuk.

Jag är ledig ikväll, det är fett skönt, har skypat med mami och papi :) <3 ska försöka lägga mig tidigt. Hade ju tänkt tvätta men båda maskinerna är upptagna hela tiden. 2 maskiner är alldeles för lite för ett helt hotell. Men jag fattar inte vad det är gästerna behöver tvätta, jag har aldrig tvättat när jag har varit på semester. Tar de inte med tillräckligt mycket kläder för 1-2 veckor eller vad?


hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åh Lindrrrrrrr :) dänkse pöjkeer. Synd att de åkte :(

2011-07-03 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0