why dont you give me a call?

Grattis Shoko som fyller år idag!! :D :D

Telefonen ringer här hela tiden. Vet inte om jag ska svara eller inte, men det borde ju inte vara mitt ansvar + att jag vet inte ens var telefonen är. Min telefon har ocjkså ett missat samtal och en inspelning som jag typ inte kan lyssna på.
Och så måstej ag fixa med min telefon. Jag harju ett spankst nummer, och en kvinna sa till mig när vi gick och köpte Isabelles telefon att med mitt kontrakt så måste jag betala 6 euro varje månad. Så jag gick till The Phone House och där sa en kille att jag bara behöver ringa 622 och säga tarifa 0. Men jag tänkte gå till Yoigo (min operatör) butiken och fråga sen. För nu har de siesta.

Ska ta och göra lite på min läxa nu innan ich och isi ska träna HÅRT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0