i was thinking 'bout us

Igår åkte fransyskorna hem, och idag kom 3 engelskor. Det här börjar bli ett dagis. Haha nä nu överdrev jag lite, engelskorna är bara 1 och 2 år yngre än mig, och de var skitroliga. Italienarna också. Synd bara att de stannar så jäkla kort tid :( Fast jag får sällskap av 2 tyskar sen, en 30 årig kille och en 28 årig tjej...

Idag stekte jag och Gisela hamburgare till lunch, det var fett gott med nåt lite svenskt :) Sen var det baile för hela slanten. Våran danslärare är jättekort och gullig och bara pratar på och ingen fattar vad hon säger ;)




Kommentarer
Postat av: Oxford

Va!! Går du på dans???? :D:D shit vad kul!

Berätta mer om det i nåt inlägg!

2011-02-21 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0