Till lina

Sag att lill lajn hde kommenterat med lie fragor.
For det forsta sa ska vi ng inte till Marocko langre :( De var skitkrangligt att ta sig dit och sen sa ar det lite upproriskt dar nu efter att Mubarak avgick. Haha kolla vem som har koll pa nyheterna ;)

Och dansen: Varje torsdag ha vi en danslektion i sevallana, som ar en flamenco iknande dans. Men vi har int kommit sa langt an, bara lat oss grundsegen. Oh det ar svart att hanga med efter svangarna.

Idag kommer det en tyska till huset pa 28 ar. H, Hillary och Alexa (engelskorna som bodde hos oss) har akt hem nu, saknar dem! Hoppas mrs tyskland ar snall.

Ikvall ska vi ut igen! :D Va ute i sondags och igar med. Imorse tankte jag att jag skulle stanna hemma ikvall, men nu ar jag ju inte trott langre so why would i?

Jag och isabelle ar helt sjalva i skolan, det a faktist ratt nice, mycket lugnare och skonare sa :)

det var allt for denna gangen hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0