pinsamt!

Imorse hade jag sönder en av carmens saker som hängde på väggen. Jag letade efter lampknacken i mörkret och så hade jag ner den med handen! Usch! Så jag drog mig typ för att gå hem, jag och Gisela satt på ett kafé och drack cocca cola och tapas (till skillnad från alla spanjorer som dricker martini) och jorde läxan ett bra tag.
Fast när jag kom hem gjorde det som tur var inget :)
Och i skolan idag när jag frågade hur en sak stavades, så fattade läraren typ min fråga fel, och vi fick värsta genomgången om hur man stavar olika ljud beroende på vilken vokal det är och så. haha!

Nu ska jag sova siesta så jag orkar vara uppe natten lång och festa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0