oui

Idag har jag varit i Almuñeca, som är en liten by vid kusten. Önskade att Granada också låg vid kusten!
Vi åt lunch på en restaurang där det jobbade en jättesnygg kille och han gav oss lite extra-tapas!
Sen gick vi till en fågel/kaktus jardín, sen gick vi upp på ett berg och sen blev det hem till Granadis. Och här träffade vi på en kille som kunde lite svenska och därför tog med oss in på en bar. Men vi hann inte vara där så länge för jag var tvungen att hinna hem till middagen.
Nu skulle vi egentligen ut, men alla är trötta, så det blir en lugn kväll i G:s lägenhet istället :( Men tar igen det i veckan, på måndag ska jag ut med engelskorna för det är deras sista dag, och på torsdag, då med :P
Idag har det kommithit en engelsman på 32 bast, jag trodde det skulle var en tysk, men icke. Fast han äter lunch här och inte middag så han hade gått ut när jag kom hem. Men jag hoppas han är ungdomlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0