no, we are just going to drink

haha skön kommentar! killen måste trott att vi va alkolister, men det var ju sant..

Sitter hos Gisela, så i det här inlägget får ni å,ä och ö ;)

Idag har jag varit i skolan, efter det gick jag, Choko och Niklas till lite olika barer och åt tapas. När man beställer en dricka på en bar här får man en tapas :D På den första baren satt det massa spanjorer och drack öl, så jag kände mig tvungen att ta något lite coolare än juice. Sen gick jag hem, lämnade väskan och gick och mötte Isabelle och vi gick i lite olika affärer :) sen va det clase cultura och sen jick jag, I och G och köpte lite saker för att göra egen Tinto de verano, som jag och Gisela sitter och dricker nu, den blev god, lite starkare än den vi fick på krogen i onsdags men det gör ju inget.

Lite senare ska vi till nån park där folk samlas och dricker, sen ska jag och I vidare till en krog som ligger muy muy lejos. Får försöka dra med lilla G också, men nu ska jag inte sitta vid datan mer idag, ha det!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0