lite updates från spanien då!


Jag har det bra här, men jag fryser som en kotte! Det är inte som hemma, då när man fryser så kan man längta till att komma in, men det blir liksom inte varmare när man kommer in. Sitter och gör läxan, till skillnad från igår, den ena läxan gjode jag på kvällen tack vare Elin där hemma, och den andra gjorde jag imorse en kvart innan jag skulle gå. Lyckades även komma försent för jag tänkte ta den andra väge till skolan som jag tydligen inte hittade, eller jag kom egentligen inte försent, kom prick 9, men de hade redan börjat. Same old, same old! ;)

Carmen som jag bor hos är jättesnäll. Hon tyckte jag åt för lite frukost så imorse hade hon lagt upp massa brödskivor som jag skulle äta, haha. Frukosten består typ av baugette med olivolja på, men de är gott :)

Snart så ska jag ut och möta Isabelle så då ska vi hitta på något kul, och imorgon blir förmodligen första utgången i Espana!!!!!!!!! :D

brasos

Kommentarer
Postat av: Sara G

Åh. Kul att tanten är snäll. Och ät ordentligt! :-)



Du får helt enkelt ha på dig varma kläder. Det var samma situation för mig i Paris. Dåligt isolerade hus och ingen värme. Gjorde mig tokig. Kommer antagligen göra dig tokig också. Men man överlever...



Så vem är denna Isabelle? :-)



Kram

2011-02-01 @ 16:32:03
Postat av: Ak

Skriv ofta! :D

2011-02-01 @ 21:13:35
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Linda

det dumma är att jag bara tog med mig en mysig tjocktröja, men som du sa, man överlever ;) hoppas att det blir varmare inomhus sen när graderna stiger!!



En tjej från tyskland som är skitsnäll :)



kram!

2011-02-01 @ 21:48:13
Postat av: Lajn

wiiiie. Kul att läsa :D heja Linda!

Märklig frulle xD låter som bröd man äter till sallad på resturang eller nåt.

Bor du själv med Carmen i huset eller var det fler studenter?

2011-02-02 @ 10:43:02
Postat av: vinton

Hihi sötis! Det var kul att vi pratade :) och vi hörs snart igen! Festa loss nu va :D<3

2011-02-02 @ 16:15:12
URL: http://elin91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0