jag alskar madrid!

Madrid ar helg galet! Alskar det har stallet.
Kanner mig lite skakig, kan nog bero pa att jag har sovit typ 3 timmar de senaste 3 natterna, och inatt komme rjag nog inte hinna sova alls omjag inte somnar pa bussen. Men det ar det vart, assa fan vad kul vi har har! Jag och Gisela har varit fett duktiga som har hunnit med massa saker, och besokt typ allt man borde nar man ar har. Idag ska vi till Santiago bernabeu, fotbollsstadion. Det ar nog mest jag som vill dit, hehe. Men igar var vi faktiskt pa museo del prado vilket jag inte tyckte var sa jattekul, men man ska ju ha varit dar sa. Och jagoch Gisela tappade bort varandra vilket gjorde det annu trakigare, sa jag gick bara till alla masterpieces, vilket iof var ratt manga. Orkade inte ga och kolla i alla rum, jag ar anda inte sa intreserad av konst. Men som sagt ar det ett stalle man ska ha sett nar man ar har.
Kanns lite trakigt att aka hem idag, det ar sa sjukt kul att festa har och jag har traffat sa manga roliga manniskor!! Men aja, life is life, shalalalalaaa

see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0