fredag

Sitter och väntar på ett telefonsamtal. Jag och Shoko var på resebyrån idag för att få hjälp med våran Marokko resa men de var så sjuuuukt sega som vi kom verkligen ingen vart alls, och vi blev tvugna att gå för att hinna tll skolan klockn 7, så han som försökte hjälpa oss tog mitt nummer och ska ringa om typ 10 min. Det blir nog dubbelt så svårt att förstå något på telefon.

Idag på sista lektionen gick vi igenom hurman ger komplimanger, och då sa Ramon (läraren) Linda es muy inteligente. Sen la han till att det bara var ett exempel, inte sanningen. Hah, visst! ;)

Ikväll så ska vi ut och gå runt på massa barer, för det är Linys sista helg, hon åker hem på söndag tror jag det är. Tror att det är rätt många som ska med, kul! :)

Kommentarer
Postat av: Lajn

haha, han talade klarspråk, ingen tvekan ;)

Ska du/ni till Marokko?!?!? :D

wow!!

vad händer där??

2011-02-21 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0