.

På söndagar finns det typ nada att göra här för allt är stängt. Det är någon sorts vilodag. det är un poco de tråkigt, men jag och Gisela ska kanske gå till ett biljardställe vi har hittat (inte för att jag någonsin har spelat det) ikväll och spela :)
Jag har nog fått färg idag i ansiktet, för vi gick till ett café och gjorde våran läxa. Det tog typ 3 timmar för mig att få ihop en berättelse på lite mer än en A4. Bra jobbat hehe.

Idag kommer det en liten italienare hit. Igår kom det 2 fransyskor. De är bara 15 och inte så himla jättesociala av sig. Men det kanske är för att de inte kan språket så bra, men man kan ju alltid försöka tycker jag :P

nu ska jag prata med min älskade syster, så hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0