Domingo

Imorgon är det måndag igen. Men det gör inget :)
Har varit här en vecka nu. Det känns som mycket längre! Jag har gjort så mycket och det har hänt så mycket, b :) Meåde bra och dpliga sake. Men jag är säker på att nu efter den första veckan så kommer resten av veckorna bara flyga iväg.
Carmens familj var hos henne idag. De var jätte många! Men jag va bara hemma en snabbis och tittade förbi för att hälsa på dem, kände att jag borde göra det. Men när jag ska prata får jag aldrig fram orden, och jag säger fel tempus och person och allt, även fast jag egentligen kan. Men jag måste tänka innan jag pratar men jag hinner inte göra det innan jag öppnar munnen. men snart så borde det gå ;)

Jag blev fett stolt över mig själv idag som hittade till en bar som jag hade varit på en gång innan där vi ville äta tapas. Jag visste i´nte hur man skulle gå, men kände typ igen mig allt eftersom. yes yes yes!

Idag har jag även solat lite grann för det var jättevarmt, och jag och Gisela hittade grymmaste youghurtglass stället. Dit ska vi igen! Och så hittade vi universitetsområdet och där fanns det fler i våran ålder. Frågan är bara var de brukar hänga på kvällarna, tåls att ta reda på!

Kommentarer
Postat av: AK

Längtar till o få hälsa på dig!

2011-02-07 @ 17:10:45
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0