you have to believe in something, but whatever it is, don't believe to much

Imorgon när jag jobbar så ska jag ha underställ under t-shirten. Det är så sjuuukt kallt inne på sats! Det gick bra att ha t-shirt typ en halvtimme, resten av tiden frös jag asmycket.

Igår blev en lugn och skön kväll hemma i soffan. Kollade på idolfinalen. Har inte följt det alls. Jag tyckte att höjdpunkten var när Danny och Måns sjöng :) Vet faktiskt inte riktigt vem jag hejade på, eller jo, det vet jag, jag hejade på Amanda (som ju vann). Det händer mycket mer när hon är på scenen så hon är roligare att kolla på, men å andra sidan så tycker jag att hon alltid låter lika dant.
Det här var sista säsongen av idol, det var  lika bra tycker jag för det är inte alls lika bra som det var i början längre.


Kommentarer
Postat av: Liniraptor

Ojjj jag tyckte jag såg hela idol men jag har tydligen missat totalt att D & M sjöng Ö :( mweeeee.

Tur man lever i en datavärld och inte behöver ha det inspelat på vhs för att se det. PHEW!

2011-12-10 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0