shit happens

Redo för en ny arbetsdag imorgon? ALLTID REDO! :D
Idag lyckades jag göra mitt största misstag hitills. Har redan gjort bort mig en del men idag va topp notch när jag lyckades spela domino med mopparna. Haha. Jag skulle nämligen sätta ett band över mina lådor som jag packat upp på moppen så att de skulle bli säkrade, när jag gör det håller min moppe på att välta, jag får tag i den precis så att jag orkar dra upp den och hindra den från att falla, men då har den redan dunkat i nästa moppe som jag desperat försöker hindra från att falla, vilket jag är en bråkdel ifrån att lyckas med. Denna moppe stöter i sin tur i nästa moppe som jag inte heller får tag i så den välter den med.

Det värsta är att min moppe och mina lådor klarade sig hur bra som helst, de andra mopparna klarade sig också men en del av deras post ramlade ut, men det var ingen störe fara som tur var! Så himla typiskt mig bara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0