People will always tell you one thing but mean another

Skulle egentligen ha träffat Julia idag, men de ringde in henne från hennes jobb så det får bli myskväll hemma istället :) Onsdagar är ändå min favorit TVdag. Hehe ;) Gud det är så mycket saker jag vill se! Julkalendern ska vara bra så vill faktiskt se den, den norska julkalendern ska vara ännu bättre! Inte konstigt eftersom Björn Gustafsson är med, hehe ;) Och så vill jag se på de glee avsnitt jag har, och gossip girl och bonde söker fru och aaaah jag får panik och blir assterssad när jag tänker på det! Men sen har jag ju lite viktigare saker jag måste göra också. Som att träna och jobba. Men det gör jag ju redan varje dag så det är inte det som jag är stressad av.

Men nu ska jag se på bonde söker fru. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0